Besökartorka.

8 06 2008

Det är inte bara jord och gräsmattor som lider i värmeböljan. Även kontaktmannen har eldningsförbud p g a det torra vädret. De senaste dagarnas besökarantal lyder: 21, 14 och 11 (hittills när detta skrivs).

Det är bra. Det visar att bloggosfärens betvingare faktiskt har ett liv, i motsats till vad som ibland påstås. Och ett riktigt sådant. Att de har annat för sig än att sitta framför datorn under årets hittills bästa långhelg. Att de förmodligen är ute i solen och kanske äter glass eller påtar i trädgården eller kanske sitter på någon uteservering.   

Åtgärder

Information

11 responses

8 06 2008
Patrick

12.

9 06 2008
Hasse Carlsson

Lagom sönderbränd landar man framför sin MBP, drar på sig G-dräkten och vet att strax är det fredag igen. ;-)
13…

9 06 2008
Per Robert Öhlin

Om du inte har märkt det redan kan jag upplysa om att det just startat en fotbollsturnering någonstans i Alperna.

9 06 2008
kontaktmannen

•PR. Men jag skrev ju en post om AIK. Sysslar inte de med fotboll? Är det någon skillnad?
Bah. Jag spelar hellre än tittar.

9 06 2008
Fredo

Or, working their asses off!
My God (fortsätter på engelska eftersom det är så tufft) jag har gjort två bloggkommentarer denna och förra veckan. Så se dig priviligerad ;).

Nytt jobb, allt ska vara klart innan midsommar och komma ihåg namn, nummer och koder. Det går att bli galen för mindre.

Snart är det midsommar. Då ska jag bli dyng. (Tack Glenn Hysén för inspirationen)

9 06 2008
Nina

Jag har ständig kommentarstorka.
Kan vara för att jag bara skriver blaj. Nu fortsätter jag mina meningslösa ord och skriver blaj här också.
Öl på fredag?

10 06 2008
kontaktmannen

•Nina. Blaj är hårvaluta. Titta på kvällspressen.

12 06 2008
Håkan

Har du inte fler besökare? Trodde en så här profilerad tyckarblogg borde ha en hel del fler. Nu matchar du ju i stort sett en vanlig privat babbelblogg som min i antalet besökare verkar det som.

12 06 2008
kontaktmannen

•Håkan: Inte under den stora bloggtorkan.
Annars brukar medeltalet en normal arbetsdag ligga mellan 150-200.

12 06 2008
Håkan

Bloggtorkan aka Fotbolls-EM kanske?

12 06 2008
kontaktmannen

Och vädret troligen.

Kommentera

