Kontaktmannen tar tillbaka.

24 10 2008

Jag skulle vilja göra ett tillkännagivande. I ett tidigare inlägg skrev jag om hur mycket jag gillar Linus och Klaras blogg. I eftertänksamhetens kranka blekhet inser jag att det gick lite för fort och jag har nu kommit till insikten att deras genusblogg är ganska ointressant. För varje inlägg blir det mer uppenbart att tonvikten ligger på kön, jämställdhet och diskriminering. Och inte reklam eller kommunikation i största allmänhet som jag hade hoppats på. Därför finner jag denna (av mig själv nyss hajpade) blogg tämligen ointressant.

Jag vidhåller dock att bloggen stundtals är brutalt uppriktig och ibland smärtsamt självutlämnande.


Åtgärder

Information

One response

24 10 2008
M.Jakobsson

Jag håller med. Blanda och ge. Tack.

Kommentera

