YABA och jag.

10 01 2009

Nej, det är ingen ny Star Wars-figur och jag är faktiskt inte Han Solo även om det känns så ibland. Det råkar förhålla sig så att någon omdömeslös människa nominerat Kontaktmannen till YABA, Yet Another Blog Award. Och det är ju trevligt, att bli nominerad alltså. Sen återstår det att se om man hade någon tjalle. Misstänker att det kommer att bli storstryk eftersom jag inte är känd för min vida vänkrets. Men om ni få stackare till läsare därute röstar duktigt lovar jag att skriva ett inlägg befriat från cynismer och eter. Och bara det vore väl något?

YABA arrangeras förresten av byrån Daytona och kan väl betraktas som en sorts utmärkelse för bloggar som i första hand inte skriver om mode, politik, kultur och annat totalt ointressant. Nomineringarna pågår fram tills utgången av 11/1. Sedan är det bara att rösta.

Åtgärder

Information

3 responses

11 01 2009
Fredric

Jag betackar mig för inlägg utan cynismer och eter och kommer således ej att rösta på herrn. ;)

11 01 2009
kontaktmannen

Hmm. Undrar om jag kanske bundit ris åt egen rygg nu?
Observera att jag menade ett (1) sådant inlägg.

15 01 2009
Nästan återvänt från de döda (trodde jag ja…) at Deepedition

[…] – rösta på någon annan. Närmast i Marknadsföringskategorin för min del ligger Adland, Kontaktmannen, Girls of Florida, DocSpinn, WeConverse eller JMW eller nån av de andra… Problemet är att […]

Kommentera

